Mereka yg nak belanja saya !

16 September 2011

Chapter one !

Hey hey hey ! mesti hampa semua terkejot mcam kena kejutan electrik kan , kan ?
Mesti hampa semua fikir , Bila mamat poyo 3 suku ni buat blog ? mampu ke nak bagi komitment
dekadd blog ni ? #rasaakumacamtakmampu .

                               *mamat tiga suku    

Kenapa start blogging Afiq ? Buang terbiat ?!

Haha . ini kerana den raso terpnggil dan jeles bila tngok hampa2 semua ada blog . Den mana bule kalah
mesti nak menang jugak ! Jadi lahir lhaa blog yg tak seberapa ni . #akutahulhaablogkoranglawa 
  
Anda2 semua mesti pernah dngar kan

                 Buah cempedak di luar pagar,
                 Ambil galah tolong jolokkan  
                 Saya budak baru belajar
                 Kalau salah tolong tujukkan

Macam pantun di atas ni , Im looking forward untuk menerima segala kritikan , hentaman , kutukan dan pujian cacian dari senior2 blogger yg telah bertapak di Blogspot.com ni .

Jadi jngan malu , jngan segan . kalau ada rasa salah hang maki ja . #takdaorangnakmarahhang

Aku rasa cukup lhaa sampai sini untuk first post aku . Kalau suka , Selalu lhaa mai sini ,
tengok perkembangan terbaru . mana lhaa tahu , tak sampai seminggu blog ni da jadi
sarang tikus beranak-pinak ke ? Untill then , take care :)

P/S : to Nurul Amirah binti Hasni

Thanks sebab mngerakkan hati aku untuk buat blogbodoh ni . Selalu lhaa mai sini macam aku
selalu mai blog hang oke !