Mereka yg nak belanja saya !

22 September 2011

kalah lagi lhaa !

Hey hey hey

Hampa2 tngok tak Malaysia vs Jepun semalam . keputusan yg
0-2 yg berpihak kepada jepun

Aku pun tngok jugak semalam , but second half lhaa , pemain Malaysia
nmpak tak bersemangat .

Aku rasa hanya Khairul Fahmi che mat ja yg nak main bola dngn jepun malam semalam !




Terbaik betul mamat ni semalam , aku tngok first half preview
 , muka dia ja memanjang .

Bodoh lhaa jika kelab2 liga BBVA atau Barlay tak nak ambek dia
Sekarang .

Bukan nak kutuk pemain malaysia yg lain , tapi if 100 % dia org
Macam tu , serupa lhaa bagi aku  kakibangku ni main .

Baru satu gol da macam mngalah . bila jepun attack , semua
pemain malaysia duduk di kotak penalti , nak buat apa
kat situ ?

Kenduri arwah ! bengang wey .

Aku rasa tak salah jika aku ckp , setiap kali ada game
msti rakyat malaysia , rasa exited dan rasa yakin team malaysia bule buat .

Namun setiap kali , habis game ? rasa sia2 exited dan yakin dngn malaysia
hilang beb .

Dalam bola , semua org nak kemenangan , semua org nak pegang
Piala FiFa tu .

Kami fans bola sepak Malaysia pun nak bnda2 tu semua .
tapi kami tahu , kita belum smpai lagi tahap tu .

Aku tak expect pun malaysia menang , aku tahu , adat permainan
 msti ada kalah , msti ada menang

Kalah takpa , janji try , janji dapat lhaa jugak bagi
Asakan dan pressure kepada team oppenents . Ni tak !

Semalam , anak2 buah Ong kim swee ntah mana ntah meraban .

Oppenent pegang bola kebnyakan masa .oppenent da 21 shot on goal ,
Kita ? baru 1 . segan lhaa macam tu .

So to Pemain2 Malaysia ,
Kami2 ni tak expect hampa2 menang every game yg
Hampa main . tapi at least bgi lhaa kami kami ni
something proud to watch . that all we ask from u .

Kami tahu hampa2 da bagi sehabis baik , we will always trust u !
Jngan let us down oke !

Till then , take care !