Mereka yg nak belanja saya !

18 September 2011

Hanya bertanya ! no hidden intention .

Hey hey hey

Hari ni terlajak bangun lhaa . Tapi oke lhaa jugak kan . Takda lhaa bngun time
Mr. Sun tu tegak kat kepala .

Semalam aku overnight ! Suprisingly it's boring online tngah2 malam . so aku terfikir lhaa
satu bnda yg hebad ni .

Aku ada terbaca dkadd satu blog ni . #lupadanamablogtu . Dia buat research on sifat yg pling girl
suka pada boy dia org . so aku pun decide nak buat jugak #gedikkan ?

  " Bule saya tnya ?Desribe your ideal for a boyfriend dalam satu perkataan ? "


So i ask soalan ni pada semua yg online semalam #girlsonly . Again , suprisingly half of them
soalan pun tak tahu . Nampak nya girl2 di malaysia masih belum cukup advance kodd .

Kalau hampa nak tahu , soalan2 sebergini da ramai da org buat , terutama nya di luar Malaysia
#jadinakcakapkitajauhketinggalan

Dan ada pulak girl yg bila di tanya sebergitu , terus tnya kenapa ?
#sambil buat muka yg pelik2 dpan screen lappy .

Come on lhaa , aku nak ajar hampa2 semua bnda baru . Bnda yg da jauh ke depan ,
tapi mereka ? masih nak ketinggalan .

Tapi aku pun harus akui , ada yg paham dan mmberikan support kepada Kajian aku ni
So taniah kepada anda ! #andaadalahseorangygmovingforward

Jawapan yg top 3 aku dpat semalam

1.understanding
2.carefree
3.iman

Ramai kodd girl yg nak 3 sifat di atas pada boy dia org . tapi aku paling suka jawapan satu minah
ni . Terbaik dowh . Aku mmg tak expect pun . takda angin takda ribut , dia bagi jawapan dia

Nak tahu apa dia ? her answer was K A K I T I PU !
Haha . tak tahu lhaa if ada any hidden meaning
#ataudiasajaperliaku
but it was great answer .

Well looking forward untuk buat research yg macam ni lagi .
Untill then , take care !

http://7colarteeshit.blogspot.com
#bloggirlygbagijawapanpeliktu

Follow her ! suka baca blog dia . best !