Mereka yg nak belanja saya !

19 September 2011

Hujan emas di negeri orang !

Hey hey hey !

Hari ni mak chek saya terlah pun , terbang #naikkapalterbang

Ke Singapore !










Lawa kan ? but Malaysia lagi lawa betuL ?

Msti hampa2 cakap .

'waw ! untunglhaa pergi singapore
Kenapa tuan punya badan tak ikodd ?'

Otak hang nak ikodd . dia pergi kerja lhaa , bkan vacation !
Kami tak sekaya hampa2 semua .

My aunty #speakingpulak pergi sana dua mnggu .
jngan tnya dia kerja apa , aku tak tahu privacy .

Korang tahu , sebelum dia pergi , dia ada tnggal kan
seribu satu pesanan kadd hero malaya tiga suku ni

                          *Hero malaya tiga suku

Bnyak gila kodd , macam2 kena buat . tu lhaa ni lhaa , pening wey .
Takpa aku tak kisah , asal kan .

Souvenir ! haha . mmg aku tak ikhlas buat kerja .
Hang nak sibuk apa , my life kan .

Tahu lhaa krg jeles , nnti aku dpt souvenir ,
hampa semua tak dapat .

Suda suda , bnyak lagi bnda aku nak buat
dari layan hampa2 semua ni

Till then , take care !