Mereka yg nak belanja saya !

17 September 2011

Hang kat mana ?

Hey hey hey

"Hang kat mana !"


Satu hari ni , tak tahu lhaa berapa juta kali aku sebut ayat ni . hari ni kami kami semua pergi ke seremban .

Objektive dia ?

Standed lhaa bagi budak2 sekolah , mana ada duit nak buat gathering di hotel2
mewah so tmpat seperti Terminal one too lhaa jadi tmpat gathering kami .

Ramai gilar tadi ! . ada yg pakai baju merah , putih , biru , kuning #macambenderaMalaysia

Di sebab kan masing2 buat kepala , kami kami semua berpecah . da berpecah nak jmpa balik yg satu hal
kejap2 nak call lhaa bagai .

Korang tahu . tadi terjadi lhaa agenda kejar mengejar macam dlam filem boliwood too , antara aku
da minah mata biru tadi .

 
                                                                   *bukangambarsebenar

 Malas nak cerita panjang pasal minah ni . Huh ? kenapa malas nak cerita ?
Hampa2 yg bijaksana ni takkan tak faham2 lagi kodd .

In the end aku tak dpt lhaa number dia .

Sedih kan ? takpa , im used to it . Eleh lagi pun dia yg rugi . Aku baik , macho lagi , bnyk duit .
#perasan

Menyesal ? Malu ? Tak lansung . at least aku try kan . tak lhaa nnti aku asyik fikir

"Kalau aku mntak tadi maybe dpt kodd "

kan lagi bagus macam ni . aku da try but tak dapat . maybe dia bukan untuk aku .
Betul ?

Hampa2 semua msti kena kenal dngn budak ni






Mak dia pnggil dia Abang 
Bini dia pnggill dia Bie
Adik angkat dia pnggil dia Am
tapi kami kami semua pnggil dia kekek

Budak ni lhaa wey teman aku main kejar2 dngn minah mata biru tadi .


Berapa kali turun naik terminal tu . Dia diam ja . terbaik lhaa wey .
Nanti kita buat lagi yaa .

eh ? suda lhaa . Membebel pulak aku .
Nanti aku cerita lagi oke ?

Eleena farhana

Tak pasti if u are reading this , but saya pun nak letak nama awak jugak dlam
blog saya . so we are even . blog awak ada nama saya , blog saya ada nama awak !

till then ! take care