Mereka yg nak belanja saya !

21 September 2011

Penat penat penat !

Hey hey hey

Tahu tahu ! semalam adalah sejarah bagi diri aku , first time balik
sekolah pukul 7 pm .

Untuk pngetahuan anda2 semua , saya bukan kena tahan oleh cikgu
sebab tak siap kerja sekolah . tapi di sorok hantu bunian ?

eh ! silap2 . aku kan baik sngat . teman lhaa mmber aku main bola dekadd sekolah .

Tapi apa yg penat nyaa . kao dduk tepi ja afiq , bukan main pun ?

Yg penat nyaa , minyak motor bule habis pulak tngah jalan
nak balik tu

Menolak lhaa aku #dngnpakaiansekolah
dngn kawan aku tu . naik bukit turun bukit , jalan lurus jlan bengkang bengkok
semua da aku lalui da weyy . mmg penat !

Tapi takpa . what a friend for . ni semua pngalaman ni .
Nnti kalau nak story2 gebang kat anak cucu nnti senang . Haha .

oke lhaa
Till then , take care