Mereka yg nak belanja saya !

17 September 2011

Yg memikul dan yg memandang tak sama !

Hey hey hey !

Kamu kamu dan kamu . Awal gila aku bangun pagi ni . Ntah apa buang terbiat ntah . First thing yg aku carik bila bangun , msti lhaa internet ! #yaamemangsayabelummandi

Semalam aku IM lhaa dekatt Facebook.com dngn kawan aku sorg ni , Timah . #bukannamasebenar


                        Timah #bukangambarsebenar


Dia pun blogger jugak . Kira aku sebenarnya nak promosi lhaa sikit blog aku kat dia . Tapi sumpah wey ,
rasa segan dan takodd yg terlampau2 ! Bukan aku nak mntak dia kahwen dngn aku pun ,
just mintak follow ja . pun aku takut . #rupanyasayapenakut

Lepas inccident tu , aku terus bukak group aku dekatt Facebook , KAKI BLOGGER . #yaakuadafacebook
Kat sana ramai gila kodd yg promosi blog dia org . Blog lawa kan , msti nak bagi tahu satu dunia .

Lawa gila wey , ada gmbar otomen , pocoyo , flapjack . Hebad hebad !

Jelas kelihatan #powerjugakayataku . Mereka2 ni telah banyak meluangkan masa dan tenaga
demi blog dia org . Ya lhaa , folowers ramai , msti bersemangat nak updates blog . Hias blog sana sini .
#untunglhaa

Tapi kan Afiq , apa kena mengena semua ni dngn tajuk kat atas tu ? Tak masuk akal pun

Bagus soalan hampa tu !

Hampa2 semua nak tahu something tak ? Rahsia ni tahu , jangan dok heboh2 dekatt org lain .

Rupa2 nya , susah ea nak B E L A blog ni ? Baru aku tahu , blogging ni macam duduk rumah  . Nak kena selalu sapusampahuptades , kena hias2 blog ni supaya nampak cantik .
Ya lhaa , aku pun tak suka kalau nak baca blog
yg serabut macam pasar malam dekadd Batu 4 tu .

Jadi kepada anda Veteran blogger I salute your sir !
         

                           

Adoooiii ! panjang da rupa nya . Jari jemari teman pun da penat ni .

Nnti ada cerita yg best2 nnti teman cerita yaa . till then , take care !